Više stotina gostiju na božićnom domjenku tvrtke Maestral AG

Firma Maestral AG iz Dietikona priredila je u petak 23. studenog 2018. sad već  tradicionalni božićni domjenak za svoje poslovne partnere, kupce i dobavljače. Nazočili su i predstavnici lokalne vlasti, bankari, ali i predstavnici medija, udruga te brojni prijatelji.

Po riječima Joze Luburića, direktora Maestral AG, firma i ove godine bilježi odlične rezultate. Njihovi proizvodi udomaćili su se na policama najvećih švicarskih trgovačkih lanaca, a sve veći udio proizvoda iz njihove ponude čine vlastiti brendovi (Bik, Dona, Sharri i Luburići). Važnost ovog druženja najbolje oslikava broj gostiju iz švicarskog poslovnog svijeta, lokalne uprave, ali i činjenica da su brojni poslovni partneri pristigli iz nekoliko zemalja: Slovenije, Hrvatske, Njemačke, Austrije, Švedske, Srbije, Makedonije i Kosova.

Domjenak se tradicionalno održava u prostorijama firme. Prijašnjih godina su u tu namjenu služile prostorije Uprave i soba za sjednice, no kako je broj gostiju iz godine u godinu rastao, tako se ovo druženje unazad nekoliko godina preselilo u veliko skladište. Prostrana i funkcionalna dvorana bila je i ove godine lijepo uređena, a raskošna rasvjeta, crveni tepih te probrana glazba DJ-a dali su još dodatnu notu ekskluzivnosti.

Lujo i Jozo Luburić režu tradicionalnu tortu ukrašenu logom tvrtke.Lujo i Jozo Luburić režu tradicionalnu tortu ukrašenu logom tvrtke.

Bogatu trpezu i ove je godine pripremio i aranžirao Matic Partyservice sa svojim uigranim timom, a u ponudi su uglavnom dominirale delikatese i pića koja u svojoj ponudi nudi Maestral AG. Bila je ovo prigoda i za predstavljanje novih suhomesnatih proizvoda,  a novitet su i raznovrsni kokteli koje su majstori za barom uspješno kreirali koristeći alkoholna pića zagrebačkog Badela. Nije nedostajala ni tradicionalna torta, koja je ove godine ukrašena novim logom firme. Menadžment tvrtke, na čelu s Jozom i Lujom Luburićem, pomagao je kod rezanja i posluživanja ove ukusne delicije.

Dio atmosfere možete doživjeti ako pogledate priloženi film i fotografije.

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.


  Die Maestral AG aus Dietikon lud am Freitag, dem 23. November 2018 ihre Geschäftspartner, Einkäufer und Lieferanten zum alljährlichen Weihnachtsapero ein. Mit dabei waren auch Vertreter der Gemeinde, Finanzwelt sowie Vertreter von Medien, Vereinen und zahlreiche Freunde.

Laut Joze Luburić, Geschäftsführer der Maestral AG, kann das Unternehmen auf ein hervorragendes Geschäftsjahr zurückblicken. Ihre Produkte befinden sich in den Regalen der grössten Schweizer Detailhändler, bei welchen sich auch der Anteil der Eigenmarken (Bik, Dona, Sharri und Luburici) in einem kontinuierlichem Wachstum befindet. Die grosse Anzahl der Gäste aus der Schweizer Geschäftswelt, der lokalen Politik, aber auch die Tatsache, dass eine Vielzahl an Geschäftspartnern aus Slowenien, Kroatien, Deutschland, Österreich, Schweden, Serbien, Mazedonien und Kosovo für dieses Firmenevent angereist ist, zeugt von der Wichtigkeit dieses Treffens.

Das Bankett fand traditionell in den Räumlichkeiten des Unternehmens statt. In vergangenen Jahren wurden dabei die Verwaltung- und Sitzungsräume verwendet, da aber die Anzahl der Gäste von Jahr zu Jahr wuchs, wurde der Apero in den letzten Jahren in die grossen Lagerräume des Unternehmens verlegt. Der grosszügige Saal war auch dieses Jahr aufwendig dekoriert Die grosszügige Beleuchtung, der rote Teppich und die DJ-Musik unterstrichen das hervorragende Ambiente.

Auch dieses Jahr verköstigte der Partyservice Matic mit seinem eingespieltem Team die geladenen Gäste. Die Auswahl der Speisen bestand zum grössten Teil aus Delikatessen und Getränken des Produktsortiments der Maestral AG. Bei dieser Gelegenheit wurden unter anderem auch die neuen Produkte des Charcutierie-Sortiments vorgestellt. Zudem verwöhnte ein Barkeeper die Gäste mit verschiedenen Cocktails, bei welchen die neusten Spirituosen der Firma Badel verwendet wurden. Natürlich fehlte auch dieses Jahr die Torte nicht, welche mit dem neuen Maestral-Logo verziert war. Die Geschäftsleitung, angeführt mit Jozo und Lujo Luburic servierten die Torte den geladenen Gästen gleich persönlich.

Damit auch Sie sich ein Bild von der ausgelassenen Atmosphäre dieser Veranstaltung machen können, haben wir eine kurze Videosequenz und ein Fotoalbum erstellt.

e-max.it: your social media marketing partner

Podijelite ili upišite komentar.